مبل راحتی و انواع مبلمان

ساخت وبلاگ

 

به جای تغییر مبلمان چند کوسن رنگی اضافه کنید:

یک ترفند دیگر برای هیجان انگیز کردن ترکیب رنگ دکوراسیون منزل تغییر مبلمان است که البته یک ایده گران قیمت است و معمولا اگر مبلمان منزل نو باشد کمتر کسی از آن استقبال می نماید. پس بهترین روش برای تغییر ترکیب رنگ و تغییر دکوراسیون ارزان منزل به خصوص جاهایی مثل اتاق پذیرایی اضافه کردن چند کوسن رنگی و شاد هماهنگ با سایر بخش های دکوراسیون است. برای مثال اگر پارچه مبلمان شما گل دار است از کوسن های رنگی ساده بهره ببرید و برعکس. این تغییرات ساده حال و هوای منزل شما را در شرایط نیاز به تغییر میتواند تحت تاثیر زیادی قرار دهد.

مبل راحتی و انواع مبلمان...
ما را در سایت مبل راحتی و انواع مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبل افرا moblafra بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 14:14

نقطه کانونی نشیمن خود را دریابید و آن را با رنگی متفاوت یا کاغذدیواری طرحدار شاخص کنید؛ این نقطه کانونی می‌تواند دیوار تلویزیون یا دیوار شومینه باشد.

از چسباندن مبل‌ها به دیوار خودداری کنید؛ زیرا هم ظاهری ناخوشایند ایجاد می‌کنند و هم روی دیوار رد می‌اندازند.

مبل‌ها را به طور کامل روی فرش قرار ندهید؛ آنها را خارج از لبه‌های فرش بگذارید یا فقط 2 پایه جلویی را روی فرش قرار دهید.

تابلوهای روی دیوار را طوری نصب کنید که مرکز آنها در ارتفاع چشم قرار گیرد؛ نه زیادی بالا و نه زیادی پایین.

حتی اگر پنجره نشیمن و پذیرایی‌تان تمام قد نیست، پرده‌هایی بلند انتخاب کنید که تا روی زمین بیایند.

اتاق نشیمن

مبل راحتی و انواع مبلمان...
ما را در سایت مبل راحتی و انواع مبلمان دنبال می کنید

برچسب : مبل,مبل ال,مبل جدید,قیمت مبل,تولیدی مبل, نویسنده : مبل افرا moblafra بازدید : 231 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 14:12

قطعا بسیاری از شما درباره‌ی رنگ‌های اصلی شنیده اید، رنگ‌های اصلی به رنگ‌هایی گفته می‌شود که از ترکیب هیچ دو  رنگ دیگری به وجود نمیایند، در حقیقت ما سه رنگ اصلی داریم که از ترکیب این رنگ‌ها می‌توان تمامی رنگ‌های موجود را ساخت.

رنگ‌های آبی و قرمز و زرد سه رنگ اصلی شناخته می‌شوند و از ترکیب دو به دوی آن‌ها رنگ‌های سبز، بنفش و نارنجی به وجود می‌آیند.

این رنگ‌ها که به رنگ‌های ثانویه مشهور میباشند هریک رنگ مکمل رنگ مقابل خود هستند، به عنوان مثال رنگ نارنجی که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به وجود می‌آید رنگ مکمل رنگ آبی است.

اگر مایل به ادامه‌ی این مطلب می‌باشید لطفا با نظرات خود ما را همراهی فرمایید.

مبل راحتی و انواع مبلمان...
ما را در سایت مبل راحتی و انواع مبلمان دنبال می کنید

برچسب : مبل , مبل راحتی , تولیدی مبل , مبل ال , قیمت مبل , مبل جدید, نویسنده : مبل افرا moblafra بازدید : 269 تاريخ : شنبه 6 مهر 1398 ساعت: 18:53

مبل راحتی و انواع مبلمان اداری، خانگی و غیره از اصلی ترین لوازم دکوراسیون بوده و به طور معمول سایر اشیا منزل و یا اداره را با مبل ها ست میکنند.

از آن جایی که دکوراسیون داخلی این روزها به امری مهم و مورد استقبال مردم قرار گرفته است، بر آن شدیم تا با معرفی انواع مبلمان که بی شک از ارکان اصلی دکوراسیون داخلی میباشد، قدمی کوچک در پیشرفت حوزه ی دکوراسیون برداریم. نظرات شما باعث دلگرمی ما خواهد بود.

مبل راحتی و انواع مبلمان...
ما را در سایت مبل راحتی و انواع مبلمان دنبال می کنید

برچسب : مبل , مبل راحتی , تولیدی مبل , مبل ال , قیمت مبل , مبل جدید, نویسنده : مبل افرا moblafra بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 19:07